Efbet kladionica

Sportska kladionica Efbet osnovana je 2006. godine kao deo kompanije BroBet Limited i prva je kladionica koja je licencirana u Bugarskoj. Licencu je komapnija dobila 2016, da bi licencu obnovila tri godine kasnije, ali pod imenom Eurofotball Limited. Efbet ima dozvolu za bavljenjem organizovanja onlajn klađenja na rezultate sportskih događaja što znači da igrači bez bojazni mogu da igraju kod njih kada je u pitanju sigurnost podataka i novca. Efbet je odnedavno preisutan i na tržištu Srbije, a igrači ih mogupronaći na sajtu efbet.rs. Taj sajt je u vlasništvu kompanije Atlabet iz Beograda koja ima sve potrebne dozvole izdate od strane Ministranstva finansija Republike Srbije za priređivanje igara na sreću.

Ova kladionica ima skoro 25 goina iskustva u radu ne računajući samo onlajna kladionicu i najveći je kopneni operater u zemljama Evropske unije, a u Bugarskoj poseduje stotine poslovnica i kockarnica. Jedna je od najmoćnijih kompanija u Bugarskoj, a ujedno jedan od najvećih oglašivača koji sponzoriše veliki broj sportskih klubova i sportista. Igrače posebno može da raduje činjenica da ova kompanija ima politiku da ne ograničava dobitke igračima to znači da samo treba da ih posluži sreća.

Veb stranica

Efebet se prilično ističe svojim sajtom, tačnije njegovim dizajnom, kao i lakoćom korišćenja, jer je za najveći broj igrača krajnje jednostavno da se snađu na sajtu i koriste ga. Kombinacija sive i žute boje u kojoj je rađen sajt Efbeta kladionice na prvi pogled možda deluje čudno, ali nije naporna I sve deluje vrlo svedeno i bez suvišnih detalja. Layout koji sajt koristi je prilično sličan ostalim sajtovima, ali uz neke dodatke se Efbet ipak ističe. Jedna od njih je korisna opcija promene vremenske zone koja se nalazi u gornjem levom uglu sajta, a posebno je korisno što je svaka promena koju igrač napravi oko vremenske zone ispraćena u prikazu utakmica i parova na koje se može kladiti pa se neće dogoditi da propusti da odigra nešto što je nameravao pošto sajt registruje svaku promenu u podešavanjima i tome se prilagođava.

Poečtna strana veb sajta je izdeljena u tri celine. Lista sportova na koje igrači mogu da se klade nalazi se na levoj strani, dok su u centralnom delu stranice prikazani trenutni događaji i kvote na njih, dok su na desnoj strani prikazani za status tiketa koji su igrači odigrali kao i za dodatne promocije i igre. Naravno, ovo nije nepoznat concept jer je većina onlajn sajtova za klađenje vrlo slično koncipirala početnu stranu.

Navigacija i jezici

Kao što smo već napomenuli, dizajn sajta je Efbet kladionice je prilinčo poznat i već viđen, ali tu važi geslo da ono što je dobro ne treba menjati, jer se takav prikaz već dokazao kao vrlo funkcionalan i lak za korišćenje što je većini igrača vrlo važna stavka kod klađenja u onlajn kladionicama.

U vrhu strane nalazi se glavni meni u kojem igrači mogu da biraju između sporta, klađenja uživo, virtuala, igara u onaljn kazinu, igara uživo u onlajn kazinu, igranja srećnog broja I kao poslednji izbor promocije gde se igrači mogu informisati o potencijalnim bonusima i promocijama koje Efbet kladionica nudi. Ovako podeljen sajt je vrlo lak za navigaciji i igrači neće imati nikakve poteškože da pronađu sport ili događaj koji žele i da se klade na njega. Jezici na srpskoj verziji sajta koji su u ponudi su srpski i engleski što je sasvim dovoljno, dok postoji nešto više opcija na originalnom sajtu koji u ponudi ima engleski, turski, grčki, albanski i rumunski jezik.

Pokrivenost

Što se tiče pokrivenosti u Efbet onlajn kladionici, igrači imaju veliki izbor sportova na koje se mogu kladiti, a njihovo je samo da se odluče. U Efbetu su se potrudili da pokriju najpopupalrnije sportova, kao i glavne ekipne sportove pa su u ponudi fudbal, košarka, odbojka, rukomet, vaterpolo, ali i tenis. Tu su i manje zastupljeni sportovi poput stonog tenisa, pikada, golfa, snukera, bosa, ragbija, odbojke na pesku. Efbet prati svetske trendove, pa tako u ponudi imaju i eSport, mada će u toj kategoriji igrači imati izbor od samo tri igre – Counter Strike, DOTA 2, Legue of Legends.

Efbet je sa kategorijom ‘’virtuali’’ takođe napravio dobar potez pošto se igrači i tu imaju sasvim dobar izbor mogućnosti za klađenje. Mogu da biraju između virtuelnog fudbala, tenisa, košarke, trke konja i trke pasa, tako da će u ovoj onlajn kladionici zaista svaki igrač moći da pronađe ono što mu najviše odgovara i na šta najviše voli da se kladi.

Ponuda

Mogućnosti kada je u pitanju klađenje u Efbetu su zaista velike. Efbet nudi veliki broj različitih varijanti za klađenje igračima, pa se tako na na samo jednom fudbalskom meču može naći preko 150 opcija za odabir opklade. Ono što je najvažnije, u Efbetu igrači imaju vrlo jednostavan i brz pristup svakom sportu i svakoj vrsti opklade, jer se lako dolazi do željenih opcija. Istini za volju, kada su drugi sportovi u pitanju u odnosu na fudbal, ponude za klađenje su ipak manje što je u neku ruku i razumljivo, ali više nego dovoljne da svaki igrač pronađe nešto što bi ga moglo zainteresovati. Ponuda na Efbet Srbija je dodatno uprošćena različitim vrstma marketa koji su smešteni na vrhu svakog tipa, što omogućava igračima brži pristup onome što na šta žele da polože opkladu. Igrači koji vole da igraju lajv klađenje moraće da se naoružaju sa malo strpljenja jer je tu situacija nešto drugačija, pošto je povremeno potrebno nešto više vremena da budu pronađeni određeni marketi jer ne postoji podmeni pa igrači moraju sami da potraže market koji žele.

Kvote

Kada su kvote u pitanju igrači će imati sasvim dovoljno razloga da budu zadovoljni jer Efbet se potrudio da igračima ponudi sasvim dobre koeficijente za klađenje, pa će i oni najprobirljiviji pronaći nešto po svom ukusu. Kada je konkurencija u pitanju, Efbet apsolutno ne zaostaje za njima što se tiče koeficijenata, štaviše Efbet se slobodno može svrstati u sam vrh makar kada je Stari kontinent u pitanju. Ono što posebno cene igrači je činjenica da u Efbetu ‘’obaranje’’ kvota nije tako često kao što je slučaj sa njegovom konkurencijom, a to igrači umeju da primate i cene. Osim što su kvote za fudbalske mečeve među najvišima, dobra stvar za igrače je što je situacija slična i u slučaju ostalih sportova.

Uplata novca

Što se uplate depozita tiče Efbet se potrudio da pruži mnogobrojne opcije svojim igračima I obezbedi im maksimalan komfor. Uplata novca se može izvršiti na gotovo sve moguće poznate načine putem Visa, Mastercard, Maestro i Dina kartica, Paysafe karda, iPay vaučera za elektronski novac ili putem tekućeg računa. Igrači koji imaju elektronske novčanike, depozite mogu uplatiti putem servisa Skrill i Neteller. Ono što igrači treba da znaju da će transakcija novca n abilo koji od pomenutih načina biti brza, a postoji samo jedno ograničenje, a to je da je minimum za uplatu pet evra, odnosno dvostruko više ako se radi o bankovnom transferu. U svakom slučaju igrači neće imati ni najmanju poteškoću što se tiče uplate novca u Efbetu i klađenju za njega.

Isplata novca

Stanje je znatno drugačije kada se dođe do momenta isplate novca i može se reći da je to jedna od mana Efbet onlajn kladionice jer igrači novac mogu da podignu samo preko tekućeg računa, odnosno uplaćuje se samo na bankovni račun korisnika. Nije predviđena mogućnost korišćenja nijednog od poznatih servisa za plaćanje, ne nudi se čak ni mogućnost korišćenja kripto valuta.

Korisnička podrška

Onlajn kladionicu više nije moguće zamisliti bez odgovarajuće korisničke podrške, jer je igračima neophodno da u svakom trenutku imaju koga da kontaktiraju ako se suoče sa poteškoćama ili se nađu u problem za čije rešenje im je potrebna pomoć. Bez obzira da li se radi depozitu novca, njegovoj isplati, promeni kvota ili bilo čemu drugom igrač mora da zna da ima kome da se obrati u tom trenutku i to je momenat kada se pokazuje važnost dobre korisničke podrške. Efbet je to shvatio na pravi način i potrudio se oko sopstvene korisničke podrške igračima.

Igrači imaju tri opcije za kontaktiranje korisničke podrške, te opcije su putem imejla, telefonom i upotrebom opcije chat uživo. Mada se odgovor može relativno brzo dobiti telefonom ili putem imejla, svakako je najefikasniji način korišćenje chata uživo jer je vreme za odgovor prilično kratko, a operatori su uvek tu da pomognu korisnicima. Jedina što se može oceniti kao mana je što chat uživo nije dostpuan 24 časa dnevno već od devet ujutru do ponoći, ali brzina reakcije operatera anuliraju čak i taj mali nedostatak. U svakom slučaju Efbet je i u ovom segmentu rešio da korisnicima pruži odlično iskustvo i na pravi način reši sve njihove potencijalne probleme.

Bonusi i promocije

Efbet ima šta da ponudi igračima kada su bonusi i promocije u pitanju, mada bi ta ponuda možda mogla da bude i nešto bolja kada se uporedi sa konkurentskim onlajn kladionicama. Ipak, ono što igrači imaju prilike da dobiju kroz bonuse u Efbetu je sasvim dobro.

Efbet nudi svim novima igračima takozvani ‘’100 % bonus dobrodošlice’’ odnosno bonus na prvi deposit, po kojem igrači koji se tek registruju na Efbet onlajn kladionicu mogu da dobiju 100 odsto bonusa u iznosu do 20.0000 dinara. Ovu šponudu igrači mogu da iskoriste samo jednom i neophodno je da na svoj računa uplate najmanje 500 dinara, a iznos bonusa je 100 odsto od iznosa prvog uplaćenog depozita. Maksimalni iznos bonusa je ograničen na 20.000 dinara.

Efbet u ponudi ima i promociju, takozvani ‘’100% sport bonus plus’’. Ovo je bonus do 100 odsto na uplatu depozita, ali posle primljenog obaveštenja o bonus ponudi. Da bi igrači učestvovali u ovoj promociji, moraju da dobiju posebnu bonus ponudu od Efbet tima, a bonus ponuda koju dobije neki igrač pokazuje koliki maksimalni iznos bonusa igrač može dobiti pošto uplati naredni depozit. Igrači dobijaju poziv za ovu bonus promociju ako se nalaze na ekskluzivnoj listi i to na nedeljnom, mesečnom, pa čak i na dnevnom nivou. Ponude se igračima šalju putem imejla, SMS-a ili poruke na nalogu zbog čega je bitno da igrači daju validne kontakt informacije jer će na taj način uvek dobijati ažurirane inormacije o bonusima i promocijama koje Efbet organizuje.

Klađenje uživo

Opacija za klađenje uživo se dans podrazumeva kod svih onlajn kladionica, pa ni u slučaju Efbet onlajn kladionice situacija nije ništa drugačija pošto igrači imaju priliku da se klade na događaje uživo. Igrači u ponudi imaju veliki broj događaja, svakog meseca je u ponudi preko 20.000 događaja uživo, a igrači se mogu kladiti na fudbal, tenis, odbojku i mnoge druge. Odlična stvar za igrače je što broj šampionata i mečeva u ponudi bez prestanka raste što znači i znatno veći izbor za igrače. Osim mogućnost ida da se klade na konačni rezultat neke utakmice, igrači mogu da se klade i na golove, broj kornera, broj kartona, duplu šansu kao i mnoge druge mogućnosti. Osim što nudi preko 20.000 događaja uživo, Efbet četvrtinu njih ima i lajv strim, što je vrlo korisno igračima kako bi se odlučili šta žele da tipuju jer mogu da vide kako se odvijaju stvari na određenoj utakmici i da prema tome ulažu svoj novac na određene markete.

Mobilna aplikacija

U ovom segment Efbet takođe dokazuje da pažljivo prati trendove potšo je omogućio igračima da mogu da se klade na omiljene mečeve čak i kad nisu kod kuće. Efbet ima razvijenu moblinu aplikaciju koja je dostupna za uređaje koje pokreće Android operativni sistem, ali i za one koji rade na iOS operativnom sistemu. Aplikacija a Android se može preuzeti sa sajta Efbeta, dok je aplikacija za Epl uređaje dostupna u Epl prodavnici. Ono što je važno za igrače je da preko mobilne aplikacije mogu da se klade potpuno isto kao i na veb sajtu jer je sve koncipirano na jednostavan način, a istovetna su ponude i opcije koje su u ponudi na klasičnom sajtu Efbeta.

Sa moblinog uređaja igrači mogu pristupiiti sajtu i preko pretraživača, a Efbet je ažurirao veb stranicu koja sada utomatski prepoznaje tip uređaja sa koje je igrač ‘’ušao’’ na sajt i prilagođava se veličini ekrana tog uređaja što olakšava igraču kretanje kroz sajt. Definitivno se Efbet na pravi način potrudio da odgovori potrebama korisnika koji vole da se klade nezavisno od oga da li su kod kuće ili u pokretu.

Zaključak

Efbet onlajna kladionica se definitivno izborila za svoje mesto pod suncem kada su u pitanju igrači iz Srbije. U pitanju je onlajn kladionica koja se brzo raste i razvija, a koja se potrudila da igračima ponudi gotovo sve što mogu da zamisle od ponude sportova, opcija za klađenje, marketa, kao i klađenja uživo uz vrlo dobre kvote. Veliki plus je i što igrači imaju u ponudi za klađenje i eSportove. Sajt kladionice je lak i jednostavan za korišćenje pa igrači neće imati problema da pronađu ono što ih zanima. Vrlo važno je što Efbet mnogo polaže na bezbednost podataka igrača, a radi uz sve potrebne dozvole, pa je i novac igrača siguran. Korisnička podrška je na zavidnom nivou i relativno brzo reaguje, a jedino što se može okarakterisati kao mana je samo jedan način ispalte novca jer igrači ga ne mogu drugačije podići osim sa sopstvenog bankovnog računa jer nije predviđen nijedan drugi način. Ipak, u ukupnom zbiru, to nije nedostatak koji može smanjiti inače vrlo pozitivan utisak o Efbt onlajn kladionici.