MaxBet kladionica

MaxBet jedna je od najpopularnijih najrasprostranjenijih kladionica, odnosnos priređivača igara na sreću u Srbiji. Kompanija sa sedištem u Novom Sadu nastala je još 1997. godine, a poznati brend koji traje i danas počeo je da se gradi od 2008. godine, mada tehnički postoji od 2009. godine. Naslednik je Plus Brenda kladionica koje su postojalo davno pre toga. MaxBet grupacija, osim u Sriji, posluje i u regionu, tačnije u susednim državama Crnoj Gori, Republici Srpskoj i Bosni i Hercegovini. MaxBet kladionice rade pod licencom koju izdaje Republike Srbija, pa su prava korisnika maksimalno zaštićena.

MaxBet kladionice su među tri najpoznatija operatera u Srbiji, a jedna je i od prvih u Srbiji koje su se našle na internetu i pružile priliku igračima da se klade onlajn. Osim klađenja, MaxBet na svoj sajtu omogućuje igračima da okušaju sreću u onlajn kazinu, kao i u drugim igrama na sreću. Pošto postoji već dugi niz godina, MaxBet je uspeo da izgradi solidnu reputaciju među igračima, a jedna od stvari koja je za to zaslužna je što su među prvima uveli MaxBet cash out.

Veb stranica

Pomalo iznenađujuće deluje prvi utisak kada se uđe na MaxBet sajt onlajn kladionice jer sve izgleda u određenoj meri zastarelo, što je neobično za kladionicu koja je veoma dugo na tržištu i generalno prati trendove koji vladaju u u tom poslu. Ipak, čini se da makar u ovom segmentu trenutno kompanija ne obraća previse pažnje, očigledno se u potpunosti fokusirajući na suštinu, a ne na formu. Istovremeno, iako vizuelno deluje malo zastaelo, sajt MaxBet onlajn kladionice je prilično jednostavan za snalaženje i igrači neće imati previse problema da dođu do onoga što žele. Na levoj strani sajta nalazi se ponuda svih sportova koji se tog dana mogu igrati, zatim klađenje uživo, kao i lajv strim nekih mečeva koj isu u toku. U centralnom delu početne stranice nalaze se ponude kladionice kada su u pitanju bonusi i promocije, dok su ispod toga mečevi koji su u toku sa kvotama za klađenje uživo, kao i oni mečevi koji tek treba da počnu. Prikazane su osnovne kvote hza mečeve, dok igrači moraju da kliknu na svaki par posebno da bi pogledali kompletnu ponudu za jedan meč. Meni koji se tom prilikom otvara je vrlo lak za korišćenje I igrači će se lako snaći.

Navigacija i jezici

Snalaženje na sajtu MaxBet kladionice ne predstavlja problem, bez obzira na očiglednu činjenicu da je izgled sajta zastareo. Na njemu dominiraju zelena i bela boja i deluje vrlo svedeno, bez nepotrebnog šarenila koje ume da bude slučaj kada su u pitanju onaljna kazina. Prilično je funkcionalan sa podelom na tri dela jer se potpuno levo na sajtu nalazi ponuda sportova na koje igrači mogu uložiti opkladu tog dana, u centralnom delu su mečevi koji su u ponudi sa kvotama, dok su na desnoj strani nlaze predlozi tiketa, zatim brojni džekpotovi, kao i bonusi i promocije koje MaxBet ima u svojoj ponudi.

U vrhu se nalazi glavni meni gde su sve opcije igara i kladionice koje MaxBet ima u ponudi. Tu su klađenje, klađenje uživo, onlajn kazina, virtuelne igre i tri verzije igre brojeva, odnosno ‘’Lucky six’’. Tu su I informacije o onlajn klađenju, statusu tiketa, pravilima igre, rezultatima, promocijama, kao i uplatama i isplatama. U dnu sajta igrači mogu videti licence I pravna odobrenja koja ima MaxBet što je važno kako bi igrači znali da svoj novac ulažu na bezbednoj internet lokaciji. Što se tiče opcija kada je jezik u pitanju, MaxBet nudi opciju srpskog I engleskog jezika što je već odavno i standard u onlajn klađenju.

Pokrivenost

U ovom segmentu se može slobodno reći da bi MaxBet mogao da bude značajno bolji. Broj sportova koje MaxBet ima u ponudi nije na zavidnom nivou, čak se može reći da je slaba, poseno ako bi se uporedila sa većinom evropskih sportskih kladionica. Od popularnijih sportova tu su svakodnevno samo fudbal, košarka, tenis i specijali dok se svi ostali sportovi poput ragbija, snukera, bejzbola, stonog tenisa, kriketa i pikada ubacuju u ponudu po potrebi. Povremeno MaxBet u ponudu ubaci i dodatne sportove, ali je generalni utisak da je broj mali naročito imajući u vidu da evropske kladionice imaju po makar 20 sportova u ponudi, neke čak i više. U poređenju sa njima, ponuda MaxBeta je prilično skromna.

Ono što naročito nedostaje, posebno u današnje vreme kada taj segment dobija sve više i više prostora je e-sport. Iako je to već postalo pod obavezno u onlajn kladionicama pošto taj vid sporta privlači sve više i više igrača, MaxBet je tek stidljivo zakoračio u taj segment pošto ima u ponudi klađenje na e-sport, tačnije na NBA2K, NFL i Tekken. Mora se reći da je MxBet omogućio igračima da putem Max Bet live streama uživo prate sve ono na šta su se eventualno kladili.

Ponuda

Kao što smo već napomenuli, nije veliki izbor sportova na koje se igrači mogu kladiti na sajtu MaxBeta. Ipak, taj nedostatak su se u MaxBetu potrudili da nadomeste ponudom na veliki broj mečeva koji nude svakog dana. Dovoljno je da igrači uđu u ponudu i videće veliki broj opcija za klađenje, što se posebno odnosi na fudbal. Ono što je najvažnije, bez obzira koji sport ili meč igrači izaberu, MaxBet u ponudi ima preko 600 različitih opklada na samo jedan meč, što znači da igrači mogu da pronađu bukvalno sve što su zamislili kada je klađenje u pitanju, odnosno bilo koju igru od konačnog ishoda, zatim varijante polkuvreme/kraj, igara na golove, specijala i svega ostalog. Drugi sportovi su takođe više nego dobro pokriveni raznim opcijama za igranje, pa će igrači koji se klade na druge sportove takođe moći da pronađu ono što im najviše odgovara. Igrači samo treba da kliknu na određeni sport ili meč i imaće pred sobom neverovatnu ponudu koju nije lako naći u nekoj drugoj kladionici.

Kvote

U ovom segment koji je svakako jedan od najvažnijih kada je reč o onlajn kladionicama, MaxBet je, slobodno se može reći, zlatna sredina. Šta to znači u praksi? Jednostavno, MaxBet se ponuđenim kvotma ne ističe u odnosu na konkurenciju, tačnije nema neke neverovatne ponudei bolje kvote u odnosu na konkurente. Zapravo je većina kvota kod MaxBeta prosek, uzmajući u obzir svetske kladionice. To znači da je margina, koja je ključna za ostvarivanje dobitka igrača, kod MaxBeta nešto malo veća od pet odsto, što apsolutno spada u jednu od najboljih margina na srpskom tržištu. Ipak, potstoji jedna zamerka kada su u pitanju kvote koje nudi MaxBet. Reč je o granicama na postignute poene u košarkaškim mečevima kada je u pitanju opklada na broj poena koje će postići određeni igrač. Problem za igrače koji bi da se klade nastaje onda kada se često menja granica, sve u zavisnosti od broja opklada i njihove visine kada je u pitanju određeni igrač. U tom delu MaxBetu se zameraju sline stvari kao i nekim drugim onlajn kladionicama.

Uplata novca

Kada je u pitanju uplaćivanje sredstava u MaxBetu su se potrudili da igračima omoguće više načina za uplatu depozita, mada u ovom segment postoji mana, a to je nemogućnost da igrači uplaćuju depozite putem PayPala, Netellera ili Skrila. Doduše, zato su sve druge opcije dostupne, pa tako igrači mogu da uplaćuju novac kreditnim i debitnim karticama poput Visa, MasterCard, Maestro i iPay. Ovakve uplate se obračunavaju skoro istog trenutka, a jedino je iznos limitiran na 40.000 dinara. Depozit se može uplatiti I putem tekućeg računa, ali tada banke uzimaju proviziju mada sam MaxBet to ne radi. Osim kreditnih kartica, moguće je novac uplatiti i putem PaySafe kartice, Tenfora, Payspota i Monrija. Naravno, uvek je tu i mogućnost uplate depozita u nekom od MaxBet objekata.

Isplata novca

Kada je reč o isplati novca, Max Bet ne nudi mnogo opcija, štaviše mogućnosti su prilično skromne. Igrači svaki dobitak mogu podići samo na dva načina, putem isplate na tekući račun ili uživo u MaxBet kladionicama. Prilično je neverovatno da se epozit može uplatiti sa neke od kreditnih ili debitnih kartica, ali se dobitak ne može uplatiti na iste. Što se tiče isplate na tekući račun, ona može da bude prilično brza, ponekad nije potrebno više od pola sata da bi se novac našao na računu. Međutim, ovo važi samo ako je isplata zatražena do 17 časova. Ukoliko je zatražena posle, novac će na vašem tekućem računu biti tek sutra. Kada je u pitanju podizanje novca uživo, igrač samo treba da ode do najbliže MaxBet kladionice. U oba slučaja je maksimum za isplate 40.000 dinara u roku od 24 časa. Ono što je važno da igrači znaju je da u nekim MaxBet kladionicama nije moguće podići više od 20.000 dinara u jedoj isplati. Igrači mogu samo da priželjkuju da će MaxBet poraditi i na različitim varijantama kada je isplata novca u pitanju.

Korisnička podrška

Svaki onlajn kazino mora da ima kvalitetnu korisničku podršku koja će se u svakom trenutku naći pri ruci igračima ako se suoče sa nekim trenutno nepremostivim problemimo, a tu ni MaxBet nije izuzetak. Ipak, igrače u početku može da zbuni kategorija na sajtu pod nazivom ‘’online pomoć’’ pošto se klikom na nju otvara prazna stranica na kojoj nema apsolutno ničega. Igrači umesto toga treba da odu na ‘’kontakt’’ kako bi dobili informacije o korisnikom servisu i načinima na koji mogu da komuniciraju sa korisničkim servisom ukoliko za to imaju potrebu. Za direktnu komunikaciju sa korisničkom podrškom postoje tri načina – pisanjem na e-mail adresa kladionice, pozicom na telefonski broj koji je dostupan 24 časa dnevno što je veoma pohvalno. Poslednji način je preko live chat opcije gde se takođe može razgovarati sa nekim od operatera. Takođe, ne treba zanemariti ni mogućnost komuniciranja putem društvenih mreža pošto MaxBet ima aktivne naloge na Fejsbuku i Twiteru, kao i putem Youtube naloga.

Bonusi i promocije

Da bi se odlučili za određenu onlajn kladionicu, igračima je gotovo uvek vrlo važno kakve su opcije sa bonusima i promocijama koje određena onlajn kladionica nudi, a MaxBet se u ovom segment prilično potrudio da privuče igrače.

Trenutno je aktuelna promocija ‘’Paket dobrodošlice’’ sa čak tri bonusa koja važi za sve nove igrače, ali i za stare. U prvom bonusu igrač prilikom uplate depozita dobija i dodatnih 50 odsto bonusa koji maksimalno mogu da iznose 15.000 dinara u Freebetu, kao i 50 poklon spinova za igranje slota Book of Secrets. Igrač uplatom drugog depozita dobija 30 odsto bonusa koji mogu da budu do maksimalnih 10.000 dinara u Freebetu, a uz taj bonus igrač dobija i 30 spinova za igranje slota Fruit Awards. Poslednji poklon u paketu dobrodošlice dodatnih 20 odsto bonusa do maksimalnih 5.000 dinara prilikom uplate trećeg depozita, kao I 20 poklon spinova za slot Respin Joker.

MaxBet u ponudi ima i bonus za klađenje, takozvani ‘’bonus do 500 odsto’’. Igrači za ovaj bonus treba da odigraju minimum pet parova na tiketu sa kvotom koja ne sme biti manja od 1,35, a promocija ne važi za tikete na Kojima su dvoznaci, troznaci, višeznaci i sistemski tiketi.

Poslenji bonus je takozvani CashBack bonus kada igrač čiji je tiket ‘’pao’’ zbog samo jednog para može dobiti uvećan ulog do 100 puta. Potrebno je da tiket ima najmanje četiri para i da proizvod preostalih pogođenih kvota bude najmanje 25.

Klađenje uživo

Osim standardnog klađenja, kvalitetna onlajn kladionica mora da u ponudi ima i opciju klađenja uživo, a MaxBet svojim korisnicima nudi prilično kvalitetnu platformu za klađenje uživo. Nema razlike između polaganja opklade pre početka utakmice i u slučaju uživo klađenja jer je sve prilično pregledno i relativno brzo se obavlja. MaxBet imao vrlo dobru ponudu kada je klađenje uživo u pitanju i moguće je naći gotovo sve aktuelne mečeve iz onih najpopularnijih sportova, kao i oni koji su manje zastupljeni. Jedan poseban kvalitet MaxBet onlajn kladionice što u ponudi ima live streaming, tačnije gledanje određenih sportskih događaja uživo putem sajta kladionice što je dokaz ozbiljne posvećenosti korisnicima jer se radi o usluzi koju ne pružaju ni neke od svetskih onlajn kladionica. Ova opcija je posebno korisna igračima jer im olakšava klađenje u realnom vremenu pošto imaju pred sobom dešavanja na terenu i lakše će odlučiti na šta je u određenom trenutku najbolje da se klade.

Mobilna aplikacija

Što se tiče mobilne aplikacije, MaxBet se potrudio da u ovom segmentu prati već postojeći trend da igrači žele da imaju mogućnost klađenja čak i kada nisu kod kuće pri desktop računaru. Igrači mogu sajtu da pristupe sa bilo kojeg mobilnog uređaja i uz pomoć bilo kojeg pretraživača i koristiti ga bez poteškoća za sastavljanje tiketa, igranje ili klađenje uživo. MaxBet ima aplikaciju za mobilne telefone bez obzira da li telefone pokreće Android ili iOS operativni sistem. Aplikaciju je moguće daunlodovati sa sajta kladionice št oje svakako i najsigurniji način za igrače, a na istom mestu igrači mogu naći i uputstvo za instaliranje kako bi na najbrži mogući način instalirali aplikaciju i uživali u klađenju. Ono što je bitno da igrači znaju kada je u pitanju MaxBet aplikacija, to je da će imati potpuno iste mogućnosti kao i na sajtu kladionice. Kroz aplikaciju je navigacija vrlo laka i igrači neće imati problem u njenom korišćenju.

Zaključak

U globalu jasno je zbog čega MaxBet već dugi niz godina opstaje na tržištu i nalazi se među najboljim kladionicama. Ponuda njihovih igara za klađenje je zaista velika što je i prilično dobra preporuka za sve nove igrače. Ono što je igračima takođe vrlo važno, MaxBet na dnevnom nivou poboljšava svoju ponudu, a vrlo često imaju vrlo dobre bonuse i promocije koji umeju da budu ključni kod privlačenja novih igrača. Poseno se ističe platforma za klađenje uživo, ali i kvalitetna korisnička podrška koja je u svakom trenutku na usluzi igračima.

Ono što se može istaći kao zamerka kladionici MaxBet je zastareli izgled sajta koji za sada izgleda nemaju nameru da promene, kao i nedostatak opcija kada je u pitanju isplaćivanje dobitaka jer su u opticaju samo dva načina i u tom segment MaxBet kaska za konkurencijom.