Meridianbet kladionica

Meridian je osnovan pre 20 godina, 2001, od strane Meridian Tech d.o.o. čije je sedište u Beogradu, a koje je deo Meridian Gaming grupacije koja posluje u više od 30 zemalja širom sveta u svojstvu priređivača sportskog klađenja i igara na sreću. Sedište Meridian Gaming Ltd nalazi se na Malti, a deo kompanije, Meridianbet, osnovan je 2007. i ima sertifikat Kladioničarske komisije iz Velike Britanije, kao i jednu od najcenjenijih licenci na svetu izdatu od strane Malta Geming Autority. Kompanija je član RGA, najvećeg internet priređivača igara na sreću, koji želi da svojim igračima obezbedi odgovorno kockanje u okviru njihovih mogućnosti, kao i dostupnost informacija o zavisnosti i sprečavanju neodgovrnog kockanja.

Meridianbet kladionica jedna je od najpoznatijih u Srbiji i nalazi se među kladionicama sa najvećom ponudom u našoj zemlji i sigurno ne postoji kladioničar u Srbiji, a da ne zna za ovu kladionicu što dovoljno govori u prilog njene popularnosti i dostupnosti igračima.

Veb stranica

Činjenica je da je velika većina sajtova kladionica danas prilično sličnog dizajna, gotovo uniformnog. Tako su na levoj strani početne strane sajta kladionice poređani sportovi na koje se igrači mogu kladiti, u centralnom delu je ponuda utakmica za uživo klađenje kao i bonus ponuda, a na desnoj strani se nalaze tiketi igrača koje je odigrao. Sajt Meridianbeta se u tom smislu ne razlikuje bitno od drugih kladioničarskih sajtova, ali ima jednu malu prednost jer raspored ide preko cele stranice sajta što je jedinstvena karakteristika.

Na levoj strani se nalazi izuzetno bogat spisak sportova na koje je moguće kladiti se i igrači će zaista imati težak izbor da se odluče za određeni sport. Veći sportovi su predstavljeni ikonicom, a odziv bi mogao da bude malo brži. U centralnom delu sajta su prikazani svi događaji na koje igrači mogu da sa klade uživo bez obzira o kojim se sportovima radi sa velikim izborom različitih igara na koje mogu položiti opkladu, dok na desnoj strani sajta igrači mogu pratiti status svojih tiketa koje su odigrali. Takođe igrači imaju i mogućnost igranja ogromnog broja igara u Onlajn kazinu na koji mogu kliknuti u meniju u vrhu strane.

Meridianbet ima sajt koji je predstavljen u kombinaciji crvene i bele boje. Sve to izgleda vrlo prijatno za oko bez nepotrebnog šarenila koje bi igračima odvraćalo pažnju od onoga što zapravo žele, a sajt je izuzetno funkcionalan i očigledno rađen po primeru najvećih svetskih kladionica pa je Meridianbet u tom segment postavio prilično visoke standarde. Ono što je posebno zanimljivo je da sajt Meridianbeta ima mogućnost biranja kvota što znači da igrači mogu da se odluče da li će im kvote biti prikazane kao decimalne, frakcionalne ili američke što je retkost ne samo u Srbiji već i u regionu.

Navigacija i jezici

Izgled sajta Meridianbet onlajn kladionice je takav da je navigacija prilično laka i jednostavna. Igrači neće imati problem da se snađu jer je sve vrlo pregledno i vrlo jednostavno organizovano, pa će i oni neiskusniji moći da pronađu sve što im je potrebno za klađenje. Sve je to zahvaljujući izgledu počtne stranice koja je podeljena u tri dela, pošto je na levoj strani lista sportova koji su u ponudi, u centralnom delu su utakmice za klađenje uživo, dok je na desnoj strani prikazan vaš tiket. Meni koji se nalazi u gornjem delu stranice daje mogućnost igračima da biraju sportove, ali i mečeve koji se mogu igrati uživo. Što se tiče izbora jezika na sajtu Meridianbeta, u ponudi su srpski i engleski.

Pokrivenost

Što se tiče pokrivenosti Meridianbet ni najmanje ne zaostaje za najpoznatijim svetskim onlajn kladionicama. Igrači imaju apsolutno sjajan izbor kada su u pitanju sportovi na koje se mogu kladiti i minimalne su šanse da nešto poželite da odigrate, a to ne bude u ponudi Meridianbeta. Osim najpopularnijih sportova poput fudbala, košarke, odbojke, tenisa ili rukometa, Meridianbet u ponudi ima i one koji su manje popularni i poznati makar kada su ovi krajevi u pitanju. Tako će igrači moći da se klade na badminton, australijski fudbal, kriket ili hokej na travi, kao i eSport (Counter Strike, Dota, Starcraft itd). Meridianbet osim sportova često igračima daje mogućnost da se klade na društvene događaje, pa tako u ponudi mogu da budu predsednički izbori u Srbiji ili SAD, pobednici dodele filmskih nagrada Oskar ili pobednik Evrovizije.

Još jedna mogućnost ili pogodnost koju nudi Meridianbet je da igrači sami sebi mogu da kreiraju određeni događaj da koji će im kladionica ponuditi kvote na koje će oni moći da se klade. Upravo zbog ovoga, teško će igrači u Meridianbetu ostati bez prilika za klađenje jer novac mogu da ulože na gotov sve što im padne na pamet, a i osnovna ponuda kladionice je vrlo bogata.

Zbog pokrivenosti sportovima i igrama koje su u Meridianbetu, igrači neće morati da traže uzbuđenje i zadovoljstvo u drugim kladionicama, jer u Meridianu ima zaista svega. Maksimalno su se potrudili da pokrivenst bude na tom nivou, da igrači neće imati potrebu da na drugom mestu traži kako bi uložio svoj novac.

Ponuda

Kao što je već naglašeno, svi sportovi za klađenje se nalaze u traci za meni. Osim onih glavnih i dobro poznatih poput fudbala, košarke, tenisa, odbojke i hokeja igrači imaju priliku da se klade i na boks, stoni tenis, skijanje i mnoge druge. Fokus u Meridianbetu je na sportovima u Evropi zbog čega nema previse mogućnosti za klađe je na sportove koji preovladavaju recimo na Bliskom istoku ili Aziji. Ipak, ovo ne predstavlja minus ili nedostatak jer se Meridianbet potrudio da ono što ima u ponudi zaista bude maksimalno bogato i opširno pa će igrači imati dovoljno toga na šta mogu da se klade. Osim toga, Meridianbet se maksimalno trudi na dnevnom nivou da proširuje svoju ponudu na taj način dodatno zaokupi pažnju igračima, kako brojem mečeva koje ima u pinudi, tako brojnim opcijama na koje se igrači mogu kladiti u vezi tih mečeva.

Što se tiče izbora utakmica, prvo su u ponudi one klasične igre 1 x 2, zatim poluvreme/kraj, više/manje kao i druge poznate igre, sve u skladu sa sportom za koji se igrač odlučio. Tu Meridianbet možda ima za naijansu slabiju ponudu u odnosu na druge onlajn kladionice, ali to nije ništa značajno što bi odvratilo igrače od klađenja kod njih.

Kvote

Često u prošlosti igrači nisu baš mogli da se sretnu sa fer i korektnim odnosom priređivača igara na sreću, ali su se vremena promenila i sada je za igrače situacije značajno bolja. Kada se igrači odlučuju za neku od kladionica bez obzira da li je reč o klasičnim ili onlajn kladionicama, kvote često mogu da budu taj odlučujući faktor koji će igrača navesti da izabere određenu kladionicu. Kada je ovaj segment u pitanju, Meridianbet nema razloga da brine. Kladionica ima dobre kvote gotovo da je rame uz rame sa svetskim poznatim kladionicama, osim što su im kvote za manje popularne sportove poput skijanja i golfa nešto niže nego što je uobičajno. Ono što može da bude odbijajući faktor za ljubitelje klađenja na košarkaške mečeve je relativno često pomeranje margina bez obzira da li se radi o hendikepu ili o broju poena kod igrača. Glavni problem nije samo pomeranje margine već što se to dešava često iz minuta u minut pa je igračima teško da odigraju željenu igru na određenog igrača.

Kada je u pitanju raspon kvote Meridianbet se nalazi takoreći u zlatnoj sredini, pošo ne nudi veće kvote od poznatih svetskih kladionica, ali istovremeno ne nudi ni mnogo manje kvote u odnosu na njih. Meridianbet ima marginu od oko 5 odsto u odnosu na poznate svetske kladionice što je vrlo dobar rezultat i takav procenat se smatra za standard kada je sportsko klađenje u pitanju.

Uplata novca

Meridianbet se potrudio da igračima koji odluče da se registruju na njihovom sajtu, omogući veliki izbor vrlo jednostavnih i bezbednih načina za uplatu novca. Treba naglasiti da je Meridianbet pokrio gotovo svaki način na koji igrač može uplatiti sredstva. Igrači to mogu učiniti putem kreditnih I debitnih kartica, ali i putem najpoznatijeg e-novčanika Skrila. Za one kjoima je staromodan nain najbolji, uplate je moguće izvršiti u nekoj od poslovnica koja je igračima najbliža. U svakom slučaju igrač će moći da izabere koji mu način uplate najviše odgovara, što nekada nije slučaj, ali su kladionice ozbiljno poradile na ovom segment, a naročito je Meridianbet to rešio na kvalitetan način. Što se tiče metoda uplata koje su na raspolaganju igračima, to su Mastercard, Maestro, Diners Club, Visa, Skrill, Paysafecard, Neteller, Clickandbuy, Ukash i Bank transfer.

Isplata novca

Dok je kod uplate novca Meridianbet dao zaista veliki broj mogućnosti, malo je drugačija situacija kod isplate sredstava jer je izbor na koji se to može učiniti malo sužen, ali je to i dalje siguran, brz i bezbedan način da igrači dobiju svoj novac. Isplata se može izvršiti preko kreditinhi kartica igrača ili debitinh kartica, zatim Skrilla, Netellera ili bankarskog transfera. Za igrače je važno da znaju da provizije u ovim slučajevima nema ili je ona minimalna. U ovom segment je sve krajnje pojednostavljeno kao i kada je o uplati novca reč, a igrači sami biraju koji im način najviše odgovara.

Korisnička podrška

Svaka ozbiljna onlajn kladionica ne može se smatrati respektabilnom i kvalitetnom ukoliko nema dobru korisničku podršku. Upravo su ovaj segment u Meridianbetu ozbiljno shvatili i potrudili se da maksimalno izađu u susret igračima. Igrači imaju više načina da kontaktiraju korisničku podršku putem e-mail adrese, besplatne telefonske linije, kao i putem servisa kao što su Viber, WhatsUp, Telegram, Line ili Signal. Tu su i društvene mreže uz pomoć igrači takođe mogu stupiti u kontakt ukoliko imaju određeni problem ili nedoumicu pošto je Meridian vrlo aktivan na Fejsbuku, Instagramu i Tviteru. Možda i najvažnije je što postoji opcija chat uživo koja je I najbrža ocpija za rešenje problema igrača. Jedina, ali vrlo mala zamerka, bi moglo da bude što besplatna telefonska linija ne radi 24 časa dnevno, iako je pauza u njenom funkcionisanju svega čtiri sata, od tri do sedam ujutru. Uprkos tome, kada je korisnička podrška u pitanju Meridianbet definitivno radi odličan posao i brine o igračima.

Bonusi i promocije

Meridianbet ne oskudeva u ponudama bonusa i promocijama za svoje igrače, a često se one menjaju na nedeljnom nivou, pa će igrači uvek moći da pronađu nešto interesantno.

Svi igrači koji se prijave na meridianbet.rs veb sajtu ili preuzmu aplikaciju imaju priliku da iskoriste fantastične bonuse dobrodošlice. Nakon uspešne registracije, igrači će automatski dobiti slot bonus dobrodošlice u iznosu od 3.000 RSD i sportski bonus dobrodošlice u vrednosti od 1.000 RSD bez depozita. Ovo je izvanredna prilika da započnete svoje iskustvo sa Meridianbet sa dodatnim novčanim sredstvima koja vam omogućavaju da istražite široku ponudu igara i klađenja na sajtu.

Kada igrači izvrše prvi depozit, mogu zatražiti i dodatni bonus. Naime, Meridianbet nudi bonus od 100% od uplaćenog iznosa prilikom prvog depozita, sve do neverovatnih 120.000 RSD. To znači da ukoliko, na primer, uplatite 50.000 RSD kao svoj prvi depozit, dobićete još 50.000 RSD kao bonus, čime ćete ukupno imati 100.000 RSD za igranje. Ovaj bonus je sjajan način da povećate svoj početni kapital i imate više šansi za ostvarivanje dobitaka.

Klađenje uživo

Još jedan segment u kojem se Meridianbet veoma potrudio je i klađenje uživo, a ova kladionica ima vrlo kvalitetnu platofrmu za takav vid klađenja. Igrači na početnoj stranici sajta Meridianbeta u gornjem delu ekrana imaju dugme za klađenje uživo pomoću kojeg se igrači prebacuju na deo sajta koji je u potpunosti predviđen samo za uživo klađenje. Ovaj deo sajta je vrlo lak za korišćenje, a postavljanje opklada je takođe vrlo olakšano. Na levoj strani se nalazi spisak svih utakmica na koje je moguće kladiti se uživo, a klikom na neku od njih igrač odmah dobija sve informacije o kvotama za taj meč, uz detaljnu statistiku, dok je pojedine mečeve čak moguće pratiti u prenosu uživo.

Ponuda utakmica je sasvim solidna, dok se kvote menjaju u realnom vremenu što je vrlo važno igračima. Ipak, ima i jedna stvar koja može da zasmeta igračima, a to je sporiji odziv sajta u sekciji klađenje uživo što je veliki problem kada se kladite na utakmice u kojima sekunde odlučuju o pobedi ili porazu odnosno o tome da li će igrač ostvariti dobitak ili gubitak novca.

Mobilna aplikacija

Danas je nezamislivo da iole ozbiljna onlajn kladionica nema i svoju mobilnu verziju, a Meridian bet se potrudio da na pravi način odgovori potrebi igrača da mogu u svakom trenutku da se klade čak i kada nisu kod kuće. Meridianbet je razvio aplikaciju koja je potpuno funkcionalna na prenosivim uređajima, kao i mobilnu aplikaciju desktop sajta koji se može koristiti na prenosivim uređajima. Aplikacija funkcioniše u verzijama za Android ili iOS operativne sisteme bez ikakvih problema. Igrači mogu da se klade i na moblinoj verzijin sajta za koji ne moraju da instaliraju nikakav dodatni softver. Igrači koji koriste mobilnu verziju sajta imaće na raspolaganju sve što i korisnici desktop verzije, što znači da će moći da se klade pre početka utakmica, zatim uživo, kao i da vrše uplatu i isplatu novca. Može se reći da je Meridianbet  odradio fantastičan posao u segment mobilne aplikacije.

Zaključak

Meridianbet je definitvno pravi izbor za sve koji vole i uživaju u sportskom klađenju. Klađenje u Meridianbetu je jednostavno i sigurno, izbor kvota je sasvim dobar, kao i izbor sportova i igara koje igrači mogu da biraju. Slobodno se reći da je Meridianbet u samom vrhu u Srbiji, ali i imeđu najboljim kladionicama u regionu. Vrlo vode račna o igračima i posvećeni su njihovom zadovoljstvu, korisnička podrška je uvek dostupna i učiniće sve da pomogne u rešavanju proboema igračima. Jedina prava mana Meridianbet onalajn kladionice je pomalo sporije reagovanje platforme za klađenje, posebno u segmentu klađenja uživo što može biti i frustrirajuće za igrače.