Mozzart kladionica

Ljubitelji klađenja u Srbiji sigurno su makar jednom ušli u neku od poslovnica Mozzart beta, najveće i najpoznatije kladionice u Srbiji. Osim u Srbiji Mozzart bet je i te kako poznat i u regionu, tačnije Bosni i Hercegovini, Severnoj Makedoniji, ali i u Rumuniji. Mozzart bet osnovan je pre 20 godina, 2001. godine i uspela je da u protekle dve decenije sebe pozicionira kao jednog od lidera u Sriji kada su u pitanju priređivanja igara na sreću. Mozzart bez ima izgrađen brend sa prepoznatljivim logom, a tome je u velikoj meri doprineo i veliki broj uplatnih mesta koja postoje u svakom malo većem mestu u Srbiji. Mozzart bet ima dozvolu za rad izdatu od strane Ministarstva finansija Republike Srbije, a poseduje i dozvolu za rad u Bosni i Hercegovini.

Prilagođavajući se modernim trendovima, Mozzart bet kao jedna od najpoznatijih tradicionalnih kladionica, upustila se i uonlajn klađenje pokretanjem svog sajta na kojem je omogući korisnicima da se klade bez odlaženja na uplatno mesto, a u pondi je i onlajn kazino sa brojnim igrama.

Veb stranica

Mozzart bet je pre izvesnog vremena napravio redizajn svog sajta i posle početnog navikavanja sada se već može reći da je to bio dobar potez kompanije. Dizajn sajta je vrlo dobar, tamna nijansa plave boje u kojoj je sajt izuzetno prija očima, a tema sajta se može promeniti u belu boju, ali se mora reći da iako je dizajn sajta onlajn kladionice dobar, definitivno nije rađen po najnovijim standardima što se vidi po relativno sitnim slovima, neobičnom fontu koji je izabran, ali i generalnom šarenilu sajta jer je na početnoj stranici pomalo gužva zbog svega što je stavljeno i sve izgleda pomalo nabacano. Na početnoj strani se u gornjem delu nalaze brzi meniji gde su smeštene kategorije klađenja, uživo klađenja, onlajn kazina, igre brojeva, virtuali i promocije. Iako je glavna stranica zaista pretrpana, ne može se reći da sajt nije funkcionalan.

To se posebno primeti kada se ode na deo za klađenje koji je mnogo svedeniji i izgled je mnogo bolji, a igrači će se prilično lako snaći u tom delu. Sve ono što možda ne deluje privlačno na glavnoj strani je znatno drugačije u kategoriji klađenja. Sve je toliko jednostavno prikazano da će se vrlo lako snaći i oni manje iskusni igrači jer je i proces postavljanja opklada maksimalno pojednostavljen. Sa leve strane nalazi se ponuda sportova koja je izuzetno bogata, dok iznad toga igrači mogu podesiti prikaz ponude utakmica po vremenima u kojima se igraju, a u centralnom delu su prikazani mečevi sa kvotama za igre. Tu je i izdvojena ponuda najinteresantnijih utakmica dana, dok je skroz na desnoj strani prikaz statusa odigranih tiketa. Ovakav koncept sajta je prilično standardan kada su u pitanju onlajn kladionice i pokazaoa se sasvim dobro.

Navigacija i jezici

Mozzart bet se odlučio za prepoznatljiv koncept svog sajta za klađenje i definitivno se može reći da je to bila dobra odluka jer će igrači, izuzimajući pomalo haotičnu glavnu stranu koja prosto ’’kipi’’ od svega i svačega, lako moći da se nađu i odigraju ono što žele, a upravo je jednostavnost izuzetno bitna stavka igračima jer ako su već odlučili da ulože opkladu svakako im ne treba komplikovati taj proces. Sa prikazom iz takozvane tri celine, Mozzart nije mogao da pogreši, sve je dodatno poboljšano novom verzijom sajta. Igrači na levoj strani mogu da biraju sportove, a zatim lige i utakmice koje žele da igraju, a sve što izaberu će biti prikazano na centralnom delu stranice. Lakše od toga zaista ne može. Skroz na desnoj strani će u svakom trenutku imati pregled statusa odigrano tiketa ili više njih. Mozzart bet je svojeveeno imao podršku samo na srpskom jeziku, ali je to vremenom promenjeno pa je sada u opticaju i podrška na engleskom jeziku i može se reći da je to sasvim dovoljno.

Pokrivenost

U ovom segmentu postaje jasno zbog čega je Mozzart bet najbolja i najpopularnija kladionica u Srbiji. Pokrivensto u Mozzartu je, kada je o sportovima reč, odlična. Podrazumeva se da su najpopularniji sportovi poput fudbala, košarke, tenisa, odbojke i hokeja pokriveni, a tu su i svi ostali, pa igrači mogu da se klade na rukomet, bejzbol, vaterpolo, ragbi, snuker, pikado, stoni tenis, atletiku i rvanje, ukupno 14 sportova. Mozzart bet se potrudio da na pravi način isprati trendove koji vladaju pa u svojoj ponudi ima i eSportove, a u toj kategoriji igrači mogu da biraju između četiri igre – Counter Strike, League of Legend, DOTA i Overwatch. Sa virtualima je Mozzart takođe napravio dobar potez jer u ponudi ima virtuelni fudbal, virtuelnu košarku i virtuelni tenis, a tu je i posebna katerogija Godlen race u kojoj igrači mogu da biraju trke pasa, trke konja, trke krosera, trke motora, kao i fudbalske mečeve iz određenih liga, a sve te događaje igrači mogu da isprate uživo preko lajv strima. Mozzart u ponudi ima oko 500 događaja uživo dnevno, odnosno preko 10.000 mesečno.

Ponuda

Tamo gde Mozzart ide daleko ispred konkurencije igre, odnosno marketi koje ima u svojoj ponudi kada su u pitanju sportovi na koje se igrači klade. Moguće je odigrati bilo kakvu igru i to se može videti prostim pogledom na pregled njihove ponude. Skoro da ne postoji market koji u svojoj ponudi imaju svetski poznate kladionice, a da ga nema i Mozzart bet i igrači će zaista imati priliku da odigraju maltene sve što im padne na pamet. Naravno, kao što je uglavnom slučaj kod svih onlajn kladionica, najbogatiji izbor marketa je kod fudbala kao sporta na koji se igrači najviše i klade, ali nije ništa lošija ponuda ni u drugim sportovima koje u svojoj ponudi ima Mozzart sport. Ipak, u fudbalu Mozzart nema u ponudi market za igranje Azijskog hendikepa, a nema ni specijale vezano za igrače u fudbalu.

Kvote

Kvote koje Mozzart bet nudi igračima u principu se nalaze na nivou kvota koje daju i druge kladionice u zemlji. Međutim, iako se ne može reći da Mozzart daje najniže kvote, ima kladionica u Srbiji sa boljom ponudom što nije beznačajna stvar za igrače, a može se čak uzeti i kao mana Mozzartu jer malo ko očekuje da najveća kladionica u zemlji nema i najveće kvote u ponudi. U poređenju sa inostranim kladionicama koje posluju u Srbiji, Mozzart ima niže kvote i gotovo se i ne može sa njima porediti. Kada su fudbalske utakmice koje u ponudi ima Mozzart bet u pitanju, kvote na njih imaju marginu od 5,5 do 6 odsto, a margine na druge sportove su nešto i više.

Uplata novca

Uzevši u onzir poziciju koju na tržištu ima Mozzart bet, za očekivati je da igrači imaju na raspolaganju veliki broj mogućnosti kada je u pitanju uplata depozita. Međutim, igračima je na raspolaganju manji dijapazon mogućnosti da uplate novac na svoj račun u onlajn kladionici. Oni to mogu učiniti lično na nekom od brojnih uplatnih mesta Mozzarta širom zemlje, ali i olnajn putem Visa, MasterCard, Maestro i DinaCard platnih kartica. Minimalna vrednost uplate je 200 dinara, a ukoliko se uplaćuje platnom karticom onda je minimalni iznos 500 dinara. na Igrači novac mogu uplatiti i putem bankarskih transfera, a novitet je uplaćivanje novca korišćenjem iPay vaučera što je detaljno objašnjeno na sajtu Mozzart beta.

Isplata novca

Slično kao i kod uplate novca, prilikom isplate novca igračima Mozzart bet ne nudi previše mogućnosti što je malo i neočekivano od takve kladionice koja je najpopularnija u Srbiji. Igrači imaju na raspolaganju samo dva načina za podizanje novca – ličnim podizanjem na uplatnim mestima ili putem bankovnog transfera. Na uplatnom mestu u toku jednog dana je moguće podići maksimalno 50.000 dinara, a svaki iznos veći od toga se zakazuje za naredni dan. Kada se novac isplaćuje na bankovni račun čeka se do dva radna dana.

Korisnička podrška

Mozzart bet se potrudio u svakom trenutku bude na usluzi igračima pa je tako organizovana korisnička podrška, ali i u ovom segmentu je Mozzart uradio to na svoj način. Igrači koji se suoče sa nekim problemom ili poteškoćom tokom klađenja na sajtu Mozzart beta mogu na sajtu omaju sekciju ’’pomoć’’ koja nudi odgovore na većinu pitanja koja mogu da namuče igrače. Ako i to ne bude rešilo njihove probleme, igrači imaju na raspolaganju kontaktiranje podrške uz pomoć chata uživo. Međutim, ova mogućnost nije dosptuna svih 24 časa. Igračima do korisničke podrška mogu doći i putem mejla, a na raspolaganju su im i dva broja telefona, jedan od korisničkog centra i drugi putem Vibera. Mozzart bet je vrlo aktivan na društvenim mrežama pa je i to mogućnoat da igrači reše svoje eventualne poteškoće uz pomoć Facebook, Twitter i Instagram naloga.

Bonusi i promocije

Mozzart se potrudio da u svojoj onlajn kladionici ima dovoljno bonusa i promocija kako bi privukao nove i zadržao stare igrače, ali ujedno i priužio priliku svima da svoje vrlo dobre sume novca. Bonusa i promocija ima u dovoljnoj meri da zadovolje ukuse svakog igrača bez obzira na to kakve opklade voli da položi.

Bonus za nove igrače, odnosno takozvani ’’Het-trik bonusa’’ koji podrazumeva do čak 200 odsto bonusa za sve novoregistrovane igrače u Mozzartu. Na ovaj bonus imaju pravo iveć registrovani igrači, ali samo u slučaju da do sada nisu uplaćivali depozit. Ovaj bonus predstavlja bonus od 50 odsto od prvog depozita, 100 odsto od drugog i čak 200 odsto od trećeg uplaćenog depozita u roku trajanja promocije. Minimalni iznos depozita za ostvarivanje bonusa je 500 dinara, a maksimalni iznos bonusa za prvi depozit je 5.000 dinara, za drugi je 10.000, a za treći depozit 30.000 dinara.

’’Mozzart maratonac’’ je vremenski ograničena promocija u kojoj igrači mogu da dobiju pet miliona dinara. Od 23. jula do 8. avgusta svakog dana igrači učestvuju u trci sa prva tri onlajn tiketa sportskog ili klađenja uživo bez obzira da li su tiketi dobitni ili gubitni. Uslovi koje igrači moraju da ispune su iznos od 500 dinara minimalne uplate po tiketu, minimum tri para na tiketu, minimalne kvote po paru od 1,35, a ukoliko igrač ima više tiketa računaju se prva tri. Poslednja utakmica na tiketu mora da bude završena 8. avgusta do 23 časa.

’’Happy monday bonus’’ je promocija uz pomoć koje igrači koji imalu nalog na Mozzartu svakog ponedeljka mogu da dobiju neko bonus iznenađenje u vidu novca za klađenje.

Cash out na klađenje uživo je promocija koja omogućava igraču da bez rizika dođe do novca uz pomoć klika na cash out isplatu, ali i da uštedi sebi novac. Ova opcija važi samo za tikete na klađenje uživo i nije je moguće povezati sa klasičnim klađenjem.

Bonus kvota omogućava igračima da biraju iz tri grupe mečeva bonus 4, bonus 6 i bonus 8, a u svakoj od grupa se nalaze mečevi sa značajno većim kvotama. To znači da ako igrač ima na tiketu četiri para može da doda jedan meč iz grupe bonus četiri, ako ima šest onda može da doda iz grupe bonus 6, a ako ima osam parova onda može da doda meč iz grupe bonus 8.

Klađenje uživo

Kao jedna od najpoznatijih u ovom regionu, ako ne i najpoznatija kladionica, podrazumeva se da Mozzart na svom sajtu za onlajn klađenje ima i mogućnost klađenja uživo. Čitava platforma je dobro urađena i laka za nalaženje pa igrači neće imati ni najmanji problem da odigraju šta žele i uživaju u lajv klađenju. Prikaz stranice u kategoriji klađenja uživo odlično je urađen, a interfejs je dobro prilagođen igračima. U gornjem delu se nalazi spisak sportova koji su trenutno u ponudi za klađenje uživo sa brojem mečeva koji su u opticaju. Onog trenutka kada se igrači odluče za neki od sportova koji su u ponudi, na levoj strani se pojavljuju svi aktuelni mečevi na koje je moguće kladiti se. Izborom određenog meča, taj meč se prebacuje na centralni deo ekrana uz prikazanu celovitu ponudu svih igara uživo koje Mozzart nudi kada je taj meč u pitanju. Igrači imaju iscrpnu statistiku za svaku utakmicu, a dodatni kvalitet Mozzarta je što nudi i određen broj utakmica u prenosu uživo putem live stream-a čime se može pohvaliti mali broj onlajn kladionica.

Mobilna aplikacija

Prateći trendove u svetu onlajn klađenja, Mozzart se potrudio da odgovori na sve potrebe korisnika pa je tako mogućnost sovjim korisnicima da se mogu kladiti i kada nisu kod kuće za kompjuterom preko svojih mobilnih uređaja. Igrači mogu Mozzart onlajn kladionici pristupiti sa mobilnog telefona putem pretraživača i imaće sve mogućnosti kao i da koriste desktop verziju sajta. Osim toga Mozzart ima i odlično napravljeno mobilnu aplikaciju koja je u potpunosti funkcionalna za uređaje koje pokreće Android operativni sistem ili iOS operativni sistem. Aplikacija igračima pruža apsolutno isti osećaj kao da koriste verziju sajta za klasičan kompjuter pošto imaju potpuno identične opcije i mogućnosti, što znači da se mogu kladiti uživo, uplaćivati depozite, kladiti se pre početka utakmica, ali i pratiti stanje svojih tiketa.

Zaključak

Mozzart bet je u Srbiji sa pravom lider upriređivanju igara na sreću, a svakako je i jedna od najboljih sportskih kladinica u regionu. Slobodno se može reći da u većini stvari Mozzart bet stoji rame uz rame sa konkurentima iz Evrope, ali isto tako postoje i stvari koje bi definitivno mogle da budu bolje. Veliki plus za Mozzart bet je njegova platforma za klađenje uživo koja odlično funkcioniše, ali i vrlo dobra korisnička podrška uz čiju pomoć će igrači moći da reše bilo koji problem u kojem se nađu. Sajt je solidnog dizajna i vrlo funkconalan izuzimajući početnu stranu na koju je jednostavno stavljeno previše toga. Mobilna aplikacija je odlično napravljena i pruža sve mogućnosti igračima kao oda koriste desktop verziju sajta. Ono gde Mozzart bet kao ozbiljna kladionica može da bude bolji je proširivanje kvaliteta kladioničarskih marketa u fudbalu, a posebno bi valjalo proširiti mogućnosti kada je u pitanju uplata depozita i isplata dobijenog novca jer su trenutne mogućnosti skromnije u odnosu na konkurenciju.